FANDOM

Format:Infocaseta MuzicianFantazia este o formație românească de rock alternativ, fondată în 2014 la Arad. Membrii trupei sunt: Arthur Horeanu, Andrei Jipa, Robert Urban, Radu Ungur.

Biografie Edit

Formația s-a înființat în februarie 2014. Popularitatea trupei a crescut treptat, în acest moment Fantazia e o formație destul de cunoscută în țară.

Fantazia a concertat în orașe din România precum: Arad, Timișoara, Sibiu, Târgu-Jiu, București, Costești, Moreni, Întorsura Buzăului, Vatra Dornei, Pecica, Ghioroc, Curtici și Bulci.

În vara anului 2014 formația a participat la concursul „Muzritm” de la Vatra Dornei, unde, a câștigat 6 premii de locul 1 și premiul de popularitate al concursului.[1]

În toamna aceluiași an Fantazia a participat la talent-showul Next Star.

Anul următor, adică în 2015, Fantazia și-a lansat prima compoziție proprie: „Bazar Bizar”, care a fost auzită la radio-uri precum: Definite Rock.

În luna mai a aceluiași an, formația a participat la concursul „Coloana Infinitului” de la Târgu-Jiu unde a câștigat singurul locul 1 al concursului.[2]

Tot în același an, formația a câștigat trofeul festivalului „Muzritm” de la Vatra Dornei, deși era doar cea dea 2-a lor participare la acel concurs.[3]

Anul 2016 a fost (încă e) cel mai bogat an în istoria trupei:

Pe lângă faptul că au participat la concursurile „ARMUSIK” de la Arad, „Floare De Castan” de la Costești[4] și „Cununa Petrolului” de la Moreni[5], unde au câștigat locurile 1 și respectiv trofeul concursului de la Moreni, ei au mai lansat și alte 2 piese: „Erou Necunoscut”[6][7] și „Labirint”.

Primul videoclip al formației a fost cel pentru piesa „Labirint”. Videoclipul a fost filmat în Fabrica Teba din Arad, iar regia a fost asigurată de solistul și claparul trupei, Arthur Horeanu.[8]

În luna iulie a anului 2016 Fantazia a cântat la festivalul ARTmania de la Sibiu în cadrul concursului GBOB[9].

Membrii formațieiEdit

DiscografieEdit

TBA (2017)

MelodiiEdit

Bazar Bizar

Erou Necunoscut

Labirint

Videoclipuri Edit

videoclipul piesei „Erou Necunoscut“

videoclipul piesei „Labirint“

Eroare la citare: Etichete <ref> există, dar nu s-a găsit nicio etichetă <references/>

Also on FANDOM

Random Wiki